Tema İstanbul ev fiyatları! 591 bin liraya 4+1!

Tema İstanbul ev fiyatları! 591 bin liraya 4+1! Halkalı Atakent bölgesinde hayata geçirilen tema İstanbul projesi Artaş, Öztaş, Mesa Mesken, Kantur-Akdaş ortaklığında inşa ediliyor. 1 milyar 500 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilmekte olan Tema İstanbul projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor
09.08.2013 - 10:16
Yazı Boyutu

2 milyar dolar yatırım değerine sahip olan Tema İstanbul projesinde yaşam 2015 yılının Temmuz ayında başlayacak. Tema İstanbul projesinde ayrıca Tema Mall, Tema Plaza ve Tema World bölümleri yer alıyor.

1+1 dairelerin 68-74-93 metrekare, 2+1 dairelerin 92-121-129 metrekare, 3+1 dairelerin 147-155-159 metrekare ve 4+1 dairelerin 177-183-196 metrekare şeklinde tasarlandığı Tema İstanbul'da daire almak isteyenler yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı banka kredisiyle tamamlıyor.

Tema İstanbul fiyat listesi

1+1 daireler 235 bin lira ile 334 bin lira arasında
2+1 daireler 316 bin lira ile 497 bin lira arasında
3+1 daireler 484 bin lira ile 595 bin lira arasında
4+1 daireler 591 bin lira ile 726 bin lira arasında

Konutların 333 bin metrekare arsa üzerinde inşa edildiği Tema İstanbul'da 650 araç kapasiteli açık ve 6 bin araç kapasiteli kapalı otopark yer alıyor. Yüzde 35-40 prim yapması beklenen projede alçak katlı bloklar 3-12 kat arası, yüksek bloklar ise 18-30 kat arası tasarlandı.

Tema Park İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://temaistanbul.com/tr 

Telefon: 0212 970 00 00

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Firma Artaş İnşaat
Proje Tema İstanbul
Telefon 0212 970 00 00
Adres Tema İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000