DURBAKAYIM FİKİRTEPE!

DURBAKAYIM FİKİRTEPE! Teknik Yapı Fikirtepe'de 3 ada ile anlaşmaya hazırlanıyor. Anlaşma sağlanması halinde 2 bin 650 konut 3 yılda teslim edilecek
17.01.2012 - 09:56
Yazı Boyutu

Teknik Yapı Fikirtepe'de 3 ada ile anlaşmaya hazırlanıyor. Anlaşma sağlanması halinde 2 bin 650 konut 3 yılda teslim edilecek

Kentsel dönüşümün Anadolu Yakası'nda Fikirtepe'de başlaması beklenirken, Teknik Yapı bölgede üç ada ile anlaşmaya hazırlanıyor.

Adalardan biri ile yüzde 98 anlaşma sağlayan firma, ikinci adayla yüzde 73, üçüncü adayla ise yüzde 50'lik bir oranda el sıkıştı. Teknik Yapı Holding Başkan Yardımcısı Umut Durbakayım, ilk teklifin Fikirtepe halkından geldiğini belirtti. Birden fazla konsept proje hazırladıklarını söyleyen Durbakayım, "Lüks projeler olacak. 15 dönümlük adada 3 blokta rezidans, home office ve ticari birimler olacak. 27 kata kadar çıkacağız. Ada sakinlerine yüzde 55 emsal verdik" dedi.

Projelerin metrekare satış fiyatlarının 5 bin TL'den başlaması öngörülüyor.

Habertürk

Firma Teknik Yapı
Proje Concord İstanbul
Telefon 444 10 08
Adres Concord İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000