TOKİ Ordu Merkez Evleri’nde taksit fiyatları 764 liradan başlıyor!

TOKİ Ordu Merkez Evleri’nde taksit fiyatları 764 liradan başlıyor! Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ordu-Merkez Toplu Konut Uygulaması kapsamında üretilen 21 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile açık satışa sunuldu
11.07.2013 - 15:23
Yazı Boyutu

Toplu Konut İdaresi Başkanlığınca, Ordu-Merkez Toplu Konut Uygulaması kapsamında üretilen 21 adet konut; ön şartsız, kurasız başvuru önceliğine göre konut alma ve seçme olanağı ile açık satışa sunuldu

Ordu Merkez Toplu Konut Projesi kapsamındaki konutların satış işlemleri T.C. Ziraat Bankası A.Ş. aracılığıyla yürütülecek ve Temerküz Şube Ordu Şubesi olacaktır. Açık satış yöntemiyle satışı gerçekleştirilecek konutların başvuruları, 10 Temmuz 2013 – 30 Temmuz 2013 tarihleri arasında ilgili bankanın şubeleri tarafından kabul edilecektir. En düşük konut fiyatı 157 bin 83 lira, en yüksek konut fiyatı ise 189 bin 392 lira olarak belirlendi.  Başlangıç taksitleri ise 764 liradan 946 liraya kadar değişiyor.

Satış listesi için tıklayın!

Satış ilanları için tıklayın!

Dilara KENAR/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000