TOKİ Kayseri Melikgazi 2014 satılık daire

TOKİ Kayseri Melikgazi 2014 satılık daire TOKİ Kayseri Melikgazi Evleri'nde satılık daire fiyatları 76 bin 534 liradan başlıyor
02.01.2014 - 16:09
Yazı Boyutu

TOKİ Kayseri Melikgazi'de 80 daireyi 2014 yılının Ocak ayında satışa sunuyor. Başvuruların 14 Ocak 2014 ile 31 Ocak 2014 tarihleri arasında gerçekleştirileceği 80 dairenin büyüklüğü 118 metrekare. Tamamı 3+1 olan dairelerin fiyatları 76 bin 534 lira ile 101 bin 99 lira arasında değişiyor. Yüzde 10, 15 veya 25 peşinat ödeyerek daire sahibi olunabilen projede 96, 108 veya 120 ay vade fırsatı sunuluyor. TOKİ Kayseri Melikgazi Konutları'nda taksitler 478 liradan başlıyor.

Satış ilanı için tıklayın
Satış fiyatları için tıklayın
Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma GAP İnşaat
Proje Metropol İstanbul
Telefon 444 82 92
Adres Metropol İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa’nın İnegöl ilçesinin deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000