Halkbank'tan TOKİ borçlarına %20 indirim

Halkbank'tan TOKİ borçlarına %20 indirim Halkbank, TOKİ'ye ödemeleri devam eden konut sahiplerine, borçlarını yüzde 20 indirimle kapatma imkanı sunuyor
09.10.2010 - 16:36
Yazı Boyutu


 

Halkbank'tan yapılan açıklamaya göre, kampanyadan, borçlarını kapamak için 11 Ekim- 12 Kasım tarihleri arasında Halkbank'tan konut kredisi kullananlar yararlanabiliyor. TOKİ İndirim Kampanyası kapsamında kullanılan kredilerin aylık faiz oranı yüzde 0,77'ten başlıyor.
 
Halkbank, TOKİ İndirim Kampanyası kapsamında bankadan konut kredisi kullanarak TOKİ'ye borçlarını tek seferde kapatmak isteyen tüketicilere yüzde 20 indirim fırsatı sunuyor. İki farklı ödeme seçeneği bulunan kampanyada 300 TL sabit dosya masrafı ödemeyi tercih eden konut sahiplerinin, aylık kredi faiz oranı 36 ay vadede yüzde 0,76, 37-60 ay vadede yüzde 0,77, 61-84 ay vadede yüzde 0,80 ve 85-120 ay vadede yüzde 0,81 oluyor. Masrafsız kredi kullanan konut sahipleri ise geri ödemelerini 60 ay vadede yüzde 0,79, 61-120 ay vadede yüzde 0,82 aylık faiz oranıyla yapıyor.
 
Halkbank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Bilgehan Kuru, Halkbank'ın TOKİ ile işbirliği içinde yaptığı TOKİ İndirim Kampanyası'yla piyasadaki en cazip kredi fırsatlarından birini müşterilerine sunduğunu belirterek, "TOKİ'ye borcu olan müşterilerimize hem uygun faiz oranı ile borcunu tek seferde kapatma hem de yüzde 20 indirimden faydalanma fırsatı sunuyoruz. Ayrıca, müşterilerimizden kredi işlemleri sırasında ekspertiz ücreti de almıyoruz" dedi.
 
Kampanya, Halkbank'ın satışına aracılık etmediği TOKİ konutları için de geçerli olacak ve 12 Kasım 2010'a kadar devam edecek.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000