Sur Yapı, Sultanbeyli'de yeni bir projeye başlıyor!

Sur Yapı, Sultanbeyli'de yeni bir projeye başlıyor! Sur Yapı'nın Sultanbeyli'de başlayacağı yeni proje için 10 bin TL ön ödeme yapmak mümkün
06.09.2013 - 12:17
Yazı Boyutu

Sur Yapı 21 yıldır gerçekleştirdiği konut projelerine Anadolu Yakası'nın en eski yerleşim yerlerinden bir tanesi olan ve nüfusu her geçen yıl artan Sultanbeyli'de bir yenisini ekliyor.

Tem otoyolunun tam ortasından geçtiği Sultanbeyli ilçesi otoyola bağlantı kolaylığı ve Anadolu Yakası'nın önemli ilçelerine yakınlığı ile dikkat çekiyor. Aydos Ormanlarına yakınlığı ise Sultanbeyli ilçesinin doğayla iç içe olmasına katkı sağlıyor. 
 
Yaklaşık 300 konuttan oluşacak Sultanbeyli projesinin ön talep toplama dönemi başladı. Ön talep döneminde dairesini öncelikli seçme fırsatına sahip olacak müşteriler bu dönemin avantajlı fiyatlarından da yararlanma imkânına sahip olacak. 
 
Sultanbeyli projesinin tanıtım çalışmaları ve ön talep toplanması Metrogarden satış ofisinde gerçekleştirilecek. 

Sur Yapı İletişim Bilgileri;

Web: http://www.suryapi.com.tr/sultanbeyli

Telefon: 0216 508 28 00

Firma Sur Yapı
Proje Sur Yapı Tilia
Telefon 0216 508 28 00
Adres Sur Yapı Tilia Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000