Sinpaş Liva Turkuaz Evleri fiyat listesi!

Sinpaş Liva Turkuaz Evleri fiyat listesi! Paşa Gönlünüz Nasıl İsterse kampanyasıyla ev sahibi yapan Sinpaş Liva’da satışlar tüm hızıyla devam ediyor
29.04.2013 - 13:18
Yazı Boyutu

Paşa Gönlünüz Nasıl İsterse kampanyasıyla ev sahibi yapan Sinpaş Liva'da satışlar tüm hızıyla devam ediyor. 824 daireden meydana gelmekte olan Liva Turkuaz projesinde 1+1 ile 4+1 arasında değişen farklı tipte konutlar yer alıyor.

53 metrekare ile 214 metrekare arası tasarlanan dairelerin bulunduğu Liva projesinin ilk etabı Liva İstanbul'da 349 konut, Liva Turkuaz'da 475 konut yer almakta. 17 bin 600 metrekarelik yeşil alanın yer aldığı Sinpaş Live projesi Sultanbeyli'de yer alıyor.

Sinpaş Liva fiyat listesi

53- 88 metrekare 1+1'ler 167.000- 296.400 TL arasında

101- 144 metrekare 2+1'ler 285.500 TL- 438.400 TL arasında

136- 169 metrekare 3+1'ler 379.600 TL- 540. 800 TL arasında

167-214 metrekare 4+1'ler 505.500 TL- 618.800 TL arasında

İkinci etabı 2014 yılının Mart ayında teslim edilecek olan Turkuaz Sinpaş Liva projesi Boğaziçi Köprüsü'ne 19 kilometre, Sabiha Gökçen Havalimanı'na 10 kilometre mesafede yükseliyor.

Liva Turkuaz İletişim Bilgileri;

Web: http://www.sinpasliva.com.tr/

Telefon: 444 19 74

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000