Sky Towers Atakum'da 450 bin liradan başlayan fiyatlarla

yan yana iki blok Fiyatların 600 bin liraya kadar yükseldiği Sky Towers projesinde 90 daire yer alıyor
31.03.2014 - 11:33
Yazı Boyutu

Başoğlu İnşaat tarafından hayata geçirilen Sky Towers Samsun, Atakum'da yer alıyor. 9 bin 627 daireden oluşan projede teslimler 2016 yılının Ocak ayında tamamlanarak sahiplerine teslim edilecek. Projede konutların tamamı 254 metrekare 4 oda 1 salon şeklinde tasarlandı.

Sky Towers Samsun'da dairelerin fiyatları 450 bin liradan başlayarak 600 bin liraya kadar yükseliyor. 90 daireden meydana gelen proje, 2 blok halinde yükseliyor. Blokların biri 25, diğeri ise 26 kattan oluşuyor. 

4 adet dubleks dairenin de yer aldığı Sky Towers Samsun'da açık yüzme havuzu, basketbol sahası, çocuk oyun alanları, çocuk yüzme havuzu, deniz manzarası, fitness center, yürüyüş parkuru, Türk hamamı, sauna, kapalı yüzme havuzu, kafe, güneşlenme terası, futbol sahası ve pek çok sosyal donatı alanı sıralanıyor. 

8 bin 200 metrekare yeşil alan bulunuyor. Modern ve büyük bir genel banyo, çamaşır yıkama ve ütü odası, bir küvet ile bir duşa sahip ebeveyn banyosu ve büyük bir giyinme odası dışında girişte bulunan vestiyer odası büyük bir depolama ihtiyacını karşılıyor.

Sky Towers Samsun İletişim Bilgileri;

Web: http://www.samsunskytowers.com/
Telefon: 0362 437 00 09

Firma Başoğlu İnşaat
Proje Sky Towers Samsun
Telefon 0362 437 00 09
Adres Sky Towers Samsun Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000