Garanti Bankası internet sitesini yeniledi

Garanti Bankası internet sitesini yeniledi Garanti Bankası'nın internet sitesi garanti.com.tr, yeni nesil bilgi teknolojileriyle donatılan yeni tasarımıyla hizmete girdi.
12.06.2010 - 18:23
Yazı Boyutu

        
Garanti Bankası'nın internet sitesi garanti.com.tr, yeni nesil bilgi teknolojileriyle donatılan yeni tasarımıyla hizmete girdi.


Sitenin, Avrupa'nın en büyük tam donanımlı dijital pazarlama ve teknoloji ajansı LBi desteğiyle hazırlandığı, ayrıca, başta Ping olmak üzere bankanın çalıştığı diğer yerel ajansların da sitenin hazırlanmasında destek oldukları belirtildi.  Açıklamada, Garanti.com.tr'nin, kullanım kolaylığı, sade içerik ve iddialı tasarımıyla dikkat çektiği ifade edilerek şu bilgiler verildi:


''Garanti.com.tr, kullanıcı  ihtiyacına göre kategorize edilmiş içeriğiyle müşterilerine, ihtiyaçlarına özel bölümler sunuyor. Siteyi ziyaret eden kullanıcılar; mortgage, kredi, sigorta, kredi kartı, yatırım fonları ve mevduat ürünlerini karşılaştırabiliyor ve kendilerine en uygun ürüne başvurabiliyorlar. Herhangi bir ürünle ilgili sorularının cevabını, gelişmiş 'yardım ve öneriler' kısmından kolayca bulup, daha geniş ve kapsamlı bilgiye sahip olabiliyor. Arama altyapısı yenilenen sitede, filtreleme özelliğiyle müşterilere kolayca aradıklarına ulaşma kolaylığı sağlayan garanti.com.tr, video içerikleri, her sayfada yer alan 'arkadaşıma gönder' fonksiyonuyla da, kullanıcılara keyifli vakit geçirebilecekleri interaktif bir ortam sağlıyor. Kullanımı kolay formlar sayesinde ise müşteriler, pratik ve hızlı bir biçimde  işlemlerini tamamlıyor.''
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000