Akın Tekstil: Bakırköy’deki arsamızın Şehir Parkı’na dahil edilmesiyle ilgili talep gelmedi!

 Akın Tekstil: Bakırköy’deki arsamızın Şehir Parkı’na dahil edilmesiyle ilgili talep gelmedi! Akın Tekstil, Bakırköy Osmaniye’de yer alan arsasının İstanbul Şehir Parkı’na dahil edileceği haberlerine açıklama getirdi
05.08.2013 - 09:42
Yazı Boyutu

Akın Tekstil, Bakırköy Osmaniye'de yer alan arsasının İstanbul Şehir Parkı'na dahil edileceği haberlerine açıklama getirdi. Şirket, konuyla ilgili henüz kendilerine gelen bir başvuru olmadığını açıkladı. Akın Tekstil'in konuyla ilgili bildirimi şöyle;

Çeşitli basın yayın kuruluşlarında ve internet sitelerinde Çırpıcı Deresi Kent Parkı projesi veya benzeri adlar altında haberler çıkmakta, bu proje kapsamına Şirketimizin; İstanbul İli, Bakırköy İlçesi, Osmaniye Mahallesi ,192 ada, 24 parsel sayısında kayıtlı gayrimenkulün de dahil edileceği yine bu haberlerin bazılarında yer almaktadır. 

Haberlere konu bu proje ve özelde de şirketimiz adına kayıtlı gayrimenkul hakkında Şirketimiz nezdinde herhangi bir makam tarafından bir girişim olmadığı gibi Şirketimize yapılmış bir bilgilendirme ya da tebligat da söz konusu değildir. Bu konuda bir gelişme olduğu takdirde gerekli bilgilendirme yapılacaktır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000