En iyi konut reklamı ödülünü aldı

En iyi konut reklamı ödülünü aldı İnşa ettiği projelerde 40 yıllık deneyimini gözler önüne seren Bay İnşaat, 42 Maslak Projesi’ne ait basın ilanları ile 9. Kırmızı Reklam Ödülleri’nde ‘Basında En İyi Konut Reklamı’ kategorisinde ‘Başarı’ Ödülü aldı
08.03.2012 - 10:14
Yazı Boyutu

İnşa ettiği projelerde 40 yıllık deneyimini gözler önüne seren Bay İnşaat, 42 Maslak Projesi'ne ait basın ilanları ile 9. Kırmızı Reklam Ödülleri'nde ‘Basında En İyi Konut Reklamı' kategorisinde ‘Başarı' Ödülü aldı.

İşçi tulumlarının rengarenk renklerle boyanarak tasarlandığı 42 Maslak basın ilanları, basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek amacıyla düzenlenen Kırmızı Ödülleri arasından ‘Basında En İyi Konut Reklamı Başarı Ödülü' kategorisinde Başarı Ödülü'ne layık görüldü.

Kırmızı Ödülleri kapsamında ‘Başarı' ödülü almış olmaktan mutluluk duyduğunu ifade eden 42 Maslak Yürütme Kurulu Başkanı Erol Özmandıracı “Tasarım ve sanatla farklılaşan projemizin daha yapım aşamasında bile sanatın yer almasını hedefledik. Şantiye denince akla gelen gri rengin yerini rengarenk renkler alsın istedik ve renkli konseptlerle projeler geliştirdik. Basın ilanlarımız da bu projelerin bir parçasıydı. İnşaat işçilerimizin tulumlarını rengarenk boyadığımız basın ilanlarımızın ödül alması kadar sanatı bu projede yansıtabilmiş olmamızın başarısı da bizi çok mutlu etti. 42 Maslak olarak gayrimenkul sektöründe tasarım çalışmalarımız yanı sıra tüm sanatsal etkinliklerde de öncü olarak hareket edeceğimizi ayrıca belirtmek isterim.” dedi.

Firma Bay İnşaat
Proje 42 Maslak
Telefon 0212 276 00 42
Adres 42 Maslak Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000