Ali Ağaoğlu, yalısına 120 bin liralık yatak aldı

Ali Ağaoğlu, yalısına 120 bin liralık yatak aldı    Ünlü işadamı Ali Ağaoğlu, Vaniköy’deki yalısına 120 bin liralık yatak satın aldı.
12.01.2011 - 19:31
Yazı Boyutu

Ünlü işadamı Ali Ağaoğlu, Vaniköy'deki yalısına 120 bin liralık yatak satın aldı.

Dünyada kraliyet aileleri ve Hollywood ünlülerinin de tercih ettiği Hästens Vividus adlı yatağı, Brad Pitt, Angelina Jolie, Tom Cruise, Berlusconi gibi isimler de kullanıyor. Kişiye özel yataklar üreten şirketin bütün ürünleri yatağı yapan Hästens ustasının imzasını taşıyor.
 
Ağaoğlu: Yaşam kalitesine önem veririm
Yoğun iş temposundan dolayı bazen çok yorulduğunu ve kendini ödüllendirmek için dünyanın en pahalı yatağını satın aldığını belirten Ali Ağaoğlu “ Ne demişler aslan yatağından belli olur, yaşam kalitemi arttıran her şeye yatırım yaparım” dedi.
 
En iyi doğal malzemeler kullanılarak yaklaşık 3 ayda tamamen el işçiliğiyle yapılan Vividus, 150 yıldır at yelesi, pamuk, keten ve yünün dengesiyle üretiliyor. At yelesinden üretilen Hästens yataklarının fiyatı 1350 euro'dan 60 bin euro'ya kadar değişiyor. Tek kişilik Hästens yatak 1350, çift kişilik olan model ise 3500 avro'dan satılıyor. Markanın en prestijli modeli olan Vividus ise 60 bin euro'luk etikete sahip.
 
Kaynak: Hürriyet
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000