Ortadoğu Grup Resim İstanbul nerede

Ortadoğu Grup Resim İstanbul nerede Resim İstanbul Ortadoğu Grup projesi Sancaktepe'de inşa ediliyor
16.12.2013 - 17:08
Yazı Boyutu

Ortadoğu Grup Resim İstanbul projesi Anadolu Yakası'nın hızla gelişen bölgesi Sancaktepe'de yükseliyor. E5 ve E6'ya yakın konumuyla dikkat çeken Resim İstanbul Konut projesi Samandıra- Kartal bağlantı yolu üzerinde bulunmakta. Ataşehir finans Merkezi, Sabiha Gökçen Havalimanı ve Kartal sahile 10 dakika mesafede konumlandırılan Resim İstanbul projesi Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü'ne yürüme mesafesinde konumlanıyor. 81 bin 433 metrekarelik arsa üzerinde inşa edilmekte olan Resim İstanbul Evleri'nde 28 blokta 1310 konut bulunuyor. Aydos Ormanı'nın yanı başında hayat bulan Resim İstanbul projesinde açık ve kapalı yüzme havuzu, fitness center, otopark, squash, tenis kortu, buhar odası, sauna gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor. İlk etabı 546 daireden oluşan Resim İstanbul projesi içerisinde 1+1 ile 4+1 arası konutlar yer almakta. Projenin teslimleri 30 ay sonra gerçekleştirilecek.

Resim İstanbul İletişim Bilgileri;
Web: http://ortadogugrup.com.tr
Telefon:  0212 210 25 25
Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000