ArkiPARC 2013 Belediye Ödülü finalistleri belli oldu!

ArkiPARC 2013 Belediye Ödülü finalistleri belli oldu! 10 - 11 Nisan 2013 tarihinde Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlenecek ArkiPARC 2013 kapsamında bu sene ilk kez sahibini bulacak Belediye Ödülü ile gayrimenkul alanında kentli için görünür değer artışının gerçekleşmesine sebep olan ve belediyeler tarafından hayata geçirilen kamu hizmetlerinin teşvik edilmesi hedefleniyor
20.03.2013 - 14:33
Yazı Boyutu

 

Ödül, stratejik yaklaşım ve uygulama olmak üzere 2 kategoride belediyenin tüzel kişiliğine verilecek.
 
Finale Hangi Belediyeler Kaldı?
Kentsel Strateji Danışmanlık Ortağı Ali Faruk Göksu, Şehir Plancısı Semra Kutluay, Argos Yapı Yöneticisi Aslı Özbay, Atılım Üniversitesi öğretim görevlisi Dr. Savaş Zafer Şahin ve EVA Gayrimenkul Değerleme Danışmanlık Genel Müdürü Cansel Turgut Yazıcı'dan oluşan ödül jürisi 19 Mart 2013 Salı günü İstanbul'da yaptığı toplantıyla finalistleri belirledi. 
 
Ödüle başvuran 23 belediye arasından finale kalan 5 belediye ve projeleri şöyle oldu;
 
"Port Alaçatı Kanal Kent Projesi" ile Alaçatı Belediyesi
"Hamamönü Kentsel Tasarım ve Sağlıklaştırma Projesi" ile Altındağ Belediyesi
"Eyüp Kültür Merkezi ve Evlendirme Dairesi" ile Eyüp Belediyesi
"Gebze Tarihi Kent Meydanı Kentsel Tasarım Projesi" ile Gebze Belediyesi
"Çevreden Merkeze Kentsel Değişim Projesi" ile Ödemiş Belediyesi
 
Stratejik Yaklaşım ve Uygulama olmak üzere 2 kategoride verilecek olan Belediye Ödülü'nün kazananları ise 11 Nisan akşamı ArkiPARC 2013 kapsamında düzenlenecek ödül töreninde açıklanacak.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000