Parkmahal Konutları Konya'da 450 bin TL'ye 3+1!

Parkmahal Konutları Konya'da 450 bin TL'ye 3+1! Deha Grup imzasıyla inşa edilen Park Mahal Konutları, 400 dairelik bir proje
12.09.2013 - 14:58
Yazı Boyutu

Konya - Meram'da hayata geçirilen Park Mahal Konutları'nın arsa alanı 50 bin metrekare olarak belirlendi. 40 bin metrekaresi yeşile ayrılan Park Mahal Konutları'nda 3+1'den 7+2'ye kadar farklı daire seçenekleri yer alıyor.

Park Mahal Konutları'nda konut fiyatları 450 bin liradan başlayarak 850 bin liraya kadar yükseliyor. Peşin ödemelerde yüzde 10 indirim imkanı sunan Park Mahal Konutları'nda 44 tip daire mevcut. 

2015 yılının Aralık ayında tamamlanması hedeflenen Park Mahal Konutları'nda fitness center, bay ve bayan kapalı yüzme havuzu, sauna, çok amaçlı salon, Türk hamamı, açık ve kapalı otopark, basketbol sahası, tenis kortu, mini halı saha, çocuk oyun alanları, bisiklet ve yaya yolları, süs havuzları ve oturma alanları mevcut. 

Deha Grup imzasıyla inşa edilen Park Mahal Konutları, 400 dairelik bir proje. Konya'nın en seçkin ve en popüler merkezi Meram'da yükselen Parkmahal Konutları, sizi masallardan çıkıp gelmiş bir sarayda rüya gibi bir hayata çağırıyor! 

Parkmahal Konutları İletişim Bilgileri;

Web: http://www.parkmahal.com.tr

Telefon: 0332 322 99 91

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000