Park Avenue projesi Ankara’da YDA Grup imzasıyla yükseliyor

Park Avenue projesi Ankara’da YDA Grup imzasıyla yükseliyor Yenimahalle, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'nde inşa edilen projede örnek daireler hazır
09.03.2014 - 09:45
Yazı Boyutu

Ankara Yenimahalle ilçesinde inşa edilmekte olan Park Avenue projesinde satışlar kısa süre içerisinde başlayacak. YDA Group imzası taşıyan proje Mehmet Akif Ersoy Mahallesi'nde konumlanıyor. Proje mimari tasarımıyla dikkat çekiyor.
1855 konutluk dev proje içerisinde 3+1 ve 4+1 daireler bulunuyor. 2 etaptan meydana gelmekte olan projede 40 katlı 8 blokta, 11-13 katlı kısa bloklar yer almakta. Park Avenue'de toplam blok sayısı 18. Fiyatların 335 bin liradan başladığı projede ilk etap Temmuz 2016, ikinci etap ise Temmuz 2017 tarihinde teslim edilecek.

Teslimlerin, temel atma tarihinden 24 ay sonra gerçekleştirileceği Park Avenue Evleri, aile yaşamına uygun konseptiyle dikkat çekiyor. 3+1 ve 4+1 örnek dairelerin hazır olduğu projenin satış ofisi de hizmet veriyor. 
385 bin metrekarelik dev inşaat alanıyla bölgenin çehresini değiştirecek olan projenin içerisinde yürüyüş parkurları, kreş, hobi merkezi, açık hava sineması, hobi bahçeleri, yüzme havuzu gibi birçok sosyal donatı yer almakta.

Park Avenue Ankara'da tüm detaylar belli oldu

YDA Park Avenue örnek daire görselleri

Ankara Park Avenue fotoğrafları

Park Avenue Evleri'nin kat planları

Park Avenue İletişim
Web: http://www.ydaparkavenue.com.tr/

Telefon: 0312 386 38 38

 

Firma YDA Grup
Proje Park Avenue Ankara
Telefon 0312 386 38 38
Adres Park Avenue Ankara Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000