Emlak Konut Kazlıçeşme ihalesi sonucu

Emlak Konut Kazlıçeşme ihalesi sonucu Emlak KOnut GYO Kazlıçeşme ihalesini Özak GYO- Delta Proje- Yenigün İnşaat ortaklığı kazandı
16.01.2014 - 17:01
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun Zeytinburnu Kazlıçeşme bölgesinde satışa çıkardığı arsanın ihalesi sonuçlandı. İhaleyi 4 milyar 240 milyon liralık teklifiyle Özak GYO- Yenigün İnşaat- Delta Yatırım Holding kazandı. Ortaklık Emlak Konut GYO'ya arsa payı olarak yüzde 37 oranında 1 milyar 568 milyon 800 bin lira verdi. Emlak Konut GYO arsanın değerini 725 milyon 700 bin lira olarak belirledi. 

İhaleye gelen diğer teklifler şöyle;

1- Özak GYO- Yenigün İnşaat- Delta Proje İnşaat: Arsa için 4 milyar 240 milyon lira teklif eden ortaklık Emlak KOnut GYO'ya yüzde 37 oranında 1 milyar 568 milyon 800 bin lira teklif etti.
2- 3S Kale- Zilal İnşaat- Gül Yapı- Gül İnşaat- Gül Proje- Gül Turizm- Demir İnşaat- Liv Yapı- Doğu: Arsa için 3 milyar 762 milyon 500 bin lira öneren ortaklık Emlak Konut GYO'ya yüzde 40 oranında 1 milyar 505 milyon lira teklif etti
3- Aşçıoğlu İnşaat- Nokta Yatırım: Arsa için 3 milyar 390 milyon 555 bin 555 lira öneren ortaklık Emlak KOnut GYO'ya yüzde 45 oranında 1 milyar 525 milyon 750 bin lira teklif etti.
4- Artaş İnşaat- EPP: Arsa için 3 milyar 156 milyon lira teklif eden ortaklığın Emlak Konut GYO'ya verdiği rakam 45 oranında 1 milyar 420 milyon 200 bin lira verdi.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Firma Emlak Konut GYO
Proje Körfezkent 4
Telefon 0262 527 77 50
Adres Körfezkent 4 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000