ORION PARK EVLERİ

ORION PARK EVLERİ Topkapı İnşaat tarafından Esenyurt'ta hayata geçirilen Orion Park Evleri’nde konutlar 110 bin liradan, ofisler ise 130 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor
28.11.2011 - 15:44
Yazı Boyutu

 

Topkapı İnşaat tarafından Esenyurt'ta hayata geçirilen Orion Park Evleri'nde konutlar 110 bin liradan, ofisler ise 130 bin liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor

Esenyurt'ta hayat bulan Orion Park Evleri'nde 11 katlı 8 blok olmak üzere toplam 368 adet konut, 41 adet mağaza, 38 adet home ofis ve 17 adet ofis bulunuyor.

1+1, 2+1 ve 3+1 konut seçeneklerinin bulunduğu Orion Park Evleri'nde dairelerin alanları 53 metrekare ile 136 metrekare arasında değişiyor. Orion Park Evleri'nde 1+1 ve 2+1 seçeğindeki ofislerin alanları ise 74 ile 112 metrekare arasında değişiyor.

Fiyatları

Orion Park Evleri'ndedairelerin fiyatları 110 bin lira ile 215 bin lira arasında satılırken, home ofisler 130 bin liradan başlıyor ve 185 bin liraya kadar yükseliyor.

Ödeme planı

Yüzde 25 peşinatla ev sahibi olunabilen Orion Park Evleri'nde kalan yüzde 75'lik tutar Garanti Bankası'ndan uygun faiz oranları ile 120 aya varan vade seçenekleri ile ödenebiliyor.

Konutların hemen teslim edildiği Orion Park Evleri'nin sosyal donatıları arasında; yüzme havuzu, fitness merkezi, basketbol ile voleybol sahası, sauna ve çocuk oyun alanları yer alıyor. Ayrıca kapalı otopark alanı ve 7 gün 24 saat özel güvenlik bulunuyor.

Orion Park Evleri İletişim Bilgileri

Web: www.orionesenyurt.com

Telefon: 212 699 33 03

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000