ÖMSS Başvuru tarihleri uzatıldı

ÖMSS Başvuru tarihleri uzatıldı Yurt genelindeki yoğun kar yağışı ve elverişsiz hava koşulları nedeniyle ulaşım ve iletişimdeki sıkıntılar dikkate alınarak Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS) başvuru tarihleri uzatılmıştır
02.03.2012 - 14:31
Yazı Boyutu

Yurt genelindeki yoğun kar yağışı ve elverişsiz hava koşulları nedeniyle ulaşım ve iletişimdeki sıkıntılar dikkate alınarak Özürlü Memur Seçme Sınavı (ÖMSS) başvuru tarihleri uzatılmıştır.

Buna göre, ÖMSS başvuruları için gerekli olan ve Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlükleri ve yetkili kurumlarından edinilen “Ön Kabul ve Taahhüt Beyanı Belgesi” için son başvuru süresi 6 Mart 2012 Salı günü saat 17.00'ye kadar uzatılmıştır. Bu tarih ve saatten sonra “Ön Kabul ve Taahhüt Beyanı Belgesi” için başvuru yapılamayacaktır.

2012-ÖMSS'ye başvuru yapmak isteyen adaylar, 7 Mart 2012 tarihi saat 16.00'ya kadar kılavuzda belirtilen bankalara sınav ücretini yatıracaklar, sınav ücretini yatıran adaylar 7 Mart 2012 tarihi saat 17.00'ye kadar ÖSYM Başvuru Merkezlerinden birine başvurarak ÖMSS başvurularını tamamlayacaklardır. Bu süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

Adayların başvuru yapmak için, ÖSYM Başvuru Merkezlerine gelmeden önce, bulunduğu adres ilindeki (varsa adres ilçesinde) Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İl Müdürlüğünden başvuru yapacağı özür grubunu belirtir onaylı Ön Kabul ve Taahhüt Beyanı belgesini, 6 Mart 2012 tarihi saat 17.00'ye kadar almaları gerekmektedir. Bu belgesi yanında bulunmayan adayların ÖSYM Başvuru Merkezlerince başvuruları kesinlikle kabul edilmeyecektir.

Kamuoyuna ve tüm adaylara saygıyla duyurulur.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000