Babas Termal Resort'ta 13 bin TL'den başlayan fiyatlarla!

Babas Termal Resort'ta 13 bin TL'den başlayan fiyatlarla! Devre tatil sistemiyle oluşturulan Babas'ta Beyaz dönem, Sarı dönem ve Yeşil dönem olarak ayrılan aylar fiyatları belirliyor
11.06.2013 - 09:13
Yazı Boyutu

Babas'ta; "Doğa, tarih, sağlık, eğlence, sevgi" kısacası ruhunuzun ve bedeninizin yeniden inşası için gereken her şey var. Mudurnu'nun yemyeşil doğası, şifa kaynağı termal suyu, dört mevsimin en güzelini yaşatan ortamı ve tarihin büyüsü Babas'ta birleşiyor. 

30 Haziran'a kadar lansmana özel fiyatlarıyla dikkat çeken Babas'ta 1+1, 2+1 ve 3+1 daire tipleri yer alıyor. 

Devre tatil sistemiyle oluşturulan Babas'ta Beyaz dönem, Sarı dönem ve Yeşil dönem olarak ayrılan aylar fiyatları belirliyor. Aralık, Ocak, Şubat ve Mart'ta 1+1'lerin fiyatları 11 bin lira, 2+1'lerin fiyatları 15 bin lira, 3+1'lerin fiyatları 19 bin lira olarak belirlendi.

Nisan, Mayıs, Ekim, Kasım'da 1+1 daireler 13 bin TL, 2+1 daireler 17 bin TL, 3+1 daireler ise 21 bin TL fiyatlarla satışta. Haziran, Temmuz, Ağustos ve Eylül aylarında 1 oda 1 salon evler 15 bin TL'den, 2 oda 1 salon evler 19 bin TL'den, 3 oda 1 salon evler ise 23 bin TL'den başlıyor. 

Babas içerisinde okçuluk, binicilik, futbol, basketbol, tenis; Su sporları, bowling, masa tenisi, bilardo ve squash sıralanıyor. Araç trafiği, sesi ve dumanı doğa deneyiminizi etkilemesin diye Babas'ta yerin altında otoparklar ve araç yolları var.

Babas İletişim Bilgileri;

Web: http://babas.com.tr/

Telefon: 0850 333 34 33

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000