Çekmeköy Mira Evleri'nde 425 bin TL'ye bahçe katı!

Çekmeköy Mira Evleri'nde 425 bin TL'ye bahçe katı! 8 bloktan oluşan Mira Çekmeköy'de bloklar 5 katlı. Boğaziçi Köprüsü'ne 12 dakika mesafede yükselen Mira Çekmeköy, Altunizade'ye ise 10 dakika uzaklıkta bulunuyor
20.08.2013 - 15:58
Yazı Boyutu

Beşyıldız Ekşioğlu imzasıyla hayata geçirilen Mira Çekmeköy'de konutlar hemen teslim ediliyor. Yaşamın başladığı Mira Çekmeköy, 160 konuttan meydana geliyor. Arsa alanı 16 bin metrekare olarak belirlenen Mira Çekmeköy'ün yüzde 75'i satıldı.

Mira Çekmeköy'de 110 metrekarelik 2 oda 1 salon bahçe katlarının fiyatları 425 bin TL'den, 120 metrekarelik 2 oda 1 salon ara katların fiyatları 440 bin TL'den başlangıç gösteriyor. Mira Çekmeköy projesinde alanları 125 metrekare ile 135 metrekare arasında değişen 3 oda 1 salon evlerin fiyatları 460 bin liradan başlayarak 535 bin liraya kadar yükseliyor.

8 bloktan oluşan Mira Çekmeköy'de bloklar 5 katlı. Boğaziçi Köprüsü'ne 12 dakika mesafede yükselen Mira Çekmeköy, Altunizade'ye ise 10 dakika uzaklıkta bulunuyor. Mira Çekmeköy'ün içerisinde bulunan 320 metrekarelik kapalı alana sahip MiraClub'da dinlenme ve oyun salonları, masa tenisi, fitness center, bilardo salonu, sauna ve kapalı yüzme havuzu mevcut.

Mira Çekmeköy İletişim Bilgileri;

Web: http://www.besyildizmira.com/cekmekoy/

Telefon: 444 5 414

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Beşyıldız Ekşioğlu İnşaat
Proje Mira Çekmeköy
Telefon 444 5 414
Adres Mira Çekmeköy Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000