Platform Merter fiyatları ne durumda?

Platform Merter fiyatları ne durumda? Eroğlu Gayrimenkul’ün Mayıs ayında teslimlerine başlayacağı Platform Merter projesi 35 bin metrekarelik arsa üzerinde inşa ediliyor
25.04.2013 - 13:58
Yazı Boyutu

Eroğlu Gayrimenkul'ün Mayıs ayında teslimlerine başlayacağı Platform Merter projesi 35 bin metrekarelik arsa üzerinde inşa ediliyor. 142 bin 300 metrekarelik inşaat alanına sahip olan Platform Merter projesi Bünyamin Derman tarafından tasarlandı.

23 bin metrekarelik kiralanabilir ticari alanın yer aldığı Platform Merter projesi kapsamında 100 mağaza seçeneği sunuluyor. 78 metrekare ile 322 metrekare arasında değişen konutların yer aldığı projede satışlar tüm hızıyla devam ediyor.

Platform Merter fiyatları

1+1 daireler 430 bin lira ile 699 bin lira arasında

2+1 daireler 690 bin lira ile 821 bin lira arasında

2,5+1 daireler 987 bin lira ile 1 milyon 89 bin lira arasında

3+1 daireler 1 milyon 140 bin lira ile 1 milyon 353 bin lira arasında

4+1 daireler 2 milyon 28 bin liradan başlıyor

4,5+1 daireler 2 milyon 318 bin lira ile 2 milyon 367 bin lira arasında

5+1 penthouselar 3 milyon 848 bin lira ile 3 milyon 887 bin lira arasında

Metrobüs ve metro istasyonunun yanı başında inşa edilen Platform Merter projesi Bakırköy, Zeytinburnu, Taksim gibi birçok merkeze yakın bir mesafede hayat buluyor.

Platform Merter İletişim Bilgileri

Web: http://www.platform-merter.com/

Telefon: 444 37 97

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Eroğlu Gayrimenkul
Proje Platform Merter
Telefon 444 37 97
Adres Platform Merter Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İdo Tatlıses, evine yatak arıyor!
06.03.2015 09:12
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo Tatlıses, önceki gün AVM turundaydı.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Ali Ağaoğlu, doğum gününü Moskova’da kutladı!
06.03.2015 09:06
Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, yeni yaşına Moskova'da girdi.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000