Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir Finans Merkezi’ne taşınıyor! Karaköy binası müze olacak!

Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir Finans Merkezi’ne taşınıyor! Karaköy binası müze olacak! Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir'e taşınıyor, Karaköy binası müze oluyor
28.02.2013 - 12:01
Yazı Boyutu

 

Merkez Bankası İstanbul Şubesi Ataşehir'e taşınıyor, Karaköy binası müze oluyor.

Merkez Bankası'nın İstanbul şubesi Ataşehir'deki Finans Merkezi'ne taşınıyor. Karaköy'deki tarihi bina ise 'Türkiye İktisat ve Para Tarihi Müzesi' olarak hizmet verecek.

İstanbul'daki faaliyetlerin daha elverişli bir ortamda sürdürebilmesi amacıyla bu karara varıldığını bildiren Merkez Bankası, şu açıklamayı yaptı:

1. İstanbul Şubesi ile Uluslararası Araştırma ve Eğitim Merkezi Ataşehir'deki İstanbul Finans Merkezi'nde satın alınması kararlaştırılan arsaya konuşlandırılacaktır.

2.  Uzun zamandır faaliyetlerini Karaköy Bankalar Caddesinde sürdürmekte olan İstanbul Şubemiz bulunduğu bölge itibariyle hizmet sunmakta bazı zorluklar yaşamaktadır. Tarihi değer taşıyan bu bina yapılacak restorasyon çalışmasının ardından “Türkiye İktisat ve Para Tarihi Müzesi” olarak hizmete devam edecektir.

3. İstanbul'da artan emisyon faaliyetlerimiz Anadolu ve Avrupa yakasında en az ikişer merkezden sürdürülerek piyasa ihtiyaçları ile daha uyumlu hale getirilecektir.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000