Mardin'de 8 sektörde yatırım yapılacak!

Mardin'de 8 sektörde yatırım yapılacak! Mardin Valisi Turhan Ayvaz, turizm ve sanayi alanında son yıllarda önemli gelişmenin yaşandığı Mardin'de 8 sektörde 433 proje için 9 milyar 494 milyon 407 bin TL yatırım yapılacağının bilgisini verdi
25.06.2012 - 12:59
Yazı Boyutu

 

Mardin Valisi Turhan Ayvaz, turizm ve sanayi alanında son yıllarda önemli gelişmenin yaşandığı Mardin'de 8 sektörde 433 proje için 9 milyar 494 milyon 407 bin TL yatırım yapılacağının bilgisini verdi.
 
Söz konusu projeler için 2012 yılında 1 milyar 54 milyon 915 bin TL ödenek ayrıldığını belirten Vali Ayvaz, '2012 yılı birinci dönem sonu itibariyle Mardin ilinde projelere 81 milyon 191 bin TL harcanarak yüzde 8'lik nakdi gerçekleşme yaşandı. Yeni teşvik sisteminde Mardin en avantajlı bölge konumuna geldi. OSB'ye daha önce Çin'den, Hollanda'dan yatırım yapıldı. Alman firması, Amerika, Çin, İtalya gibi birçok yerli yabancı şirket Mardin'e yatırım yapmak için geliyor. Yatırımcıların Mardin Organize Sanayi Bölgesi'ne olan ilgisi her geçen gün artıyor. Sırada bekleyen yatırımcılar var.' dedi.
 
200 FİRMA ARSA İSTİYOR
Ayvaz, son 3 yılda sanayide önemli yatırımlara ev sahipliği yapan Mardin'de tekstil kenti kurulacağını söyledi. Tekstil kentin bin dönüm arazi üzerine kurulacağını söyleyen Ayvaz, 'İkinci Organize Sanayi Bölgesi için 200 firma yatırım yapmak için bizden yer tahsisi istiyor' diye konuştu.
Yenişafak

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Osmaniye’de 3 arsa satışa çıktı!
02.03.2015 10:16
Osmaniye İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, Adnan Menderes ve Yeşiltepe Mahallesi’nde yer alan gayrimenkulleri satışa çıkardığını duyurdu.
Havalimanlarındaki ‘yer hizmeti zammı’ tepki çekti
02.03.2015 09:48
Sudan havalimanlarında yer hizmeti zammı ülkeye sefer yapan yabancı havayolları şirketlerinin tepkisini çekti.
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kurtköy Paragon ile oturduğunuz yerden kazanın!
01.03.2015 14:25
Küçükçalık İnşaat, Anadolu Yakası’nın son dönemde hızla parlayan bölgesi Pendik’te yüksek yatırım getiren bir projeye imza attı.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000