Mall of İstanbul güncel fiyat listesi! 287 bin TL'ye!

Mall of İstanbul güncel fiyat listesi! 287 bin TL'ye! Kasım'da teslimlerin başkayacağı Mall of İstanbul, Bağcılar'da Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı tarafından inşa ediliyor
06.09.2013 - 10:32
Yazı Boyutu

Mall of İstanbul'da;

1+0 dairelerin fiyatları 287 bin TL ile 303 bin TL,

1+1 dairelerin fiyatları 412 bin TL ile 566 bin TL,

1,5+1 dairelerin fiyatları 423 bin TL ile 546 bin TL,

2+1 dairelerin fiyatları 638 bin TL ile 672 bin TL,

3+1 dairelerin fiyatları 1 milyon 27 bin TL ile 1 milyon 174 bin TL,

4+1 dairelerin fiyatları ise 912 bin TL ile 1 milyon 309 bin TL aralığında. 

Bağcılar'da inşa edilen Mall of İstanbul, Torunlar GYO tarafından hayata geçiriliyor. Mimari tasarımı Development Desing Group'a ait olan Mall of İstanbul'da 1.114 konut ve 119 ofis yer alıyor. 

Toplam 1.583 bağımsız birimden meydana gelen Mall of İstanbul'da konut teslimleri Kasım ayında başlayacak. 350 mağazalık bir alışveriş merkezinin de hizmet vereceği Mall of İstanbul'un arsa alanı 123 bin metrekare olarak belirlendi.

Mall of İstanbul'da 53 metrekare 1+0, 78 ila 89 metrekare 1+1, 85 metrekare 1,5+1, 105 ila 129 metrekare 2+1, 169 ila 182 metrekare 3+1 ve 162 ila 216 metrekare 4+1 konutlar bulunuyor.

Mall of İstanbul İletişim Bilgileri;

Web: http://www.mallofistanbul.com.tr

Telefon: 444 2 664

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Torunlar GYO
Proje Mall of İstanbul
Telefon 444 2 664
Adres Mall of İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000