Dünyanın en yüksek binası

Dünyanın en yüksek binası Suudi milyarder Prens el-Velid bin Talal, Cidde’de inşa edilecek ve dünyanın en yüksek binası olacak "Kraliyet Kulesi"nin 63 ayda tamamlanacağını açıkladı
19.04.2012 - 18:07
Yazı Boyutu

Suudi milyarder Prens el-Velid bin Talal, Cidde'de inşa edilecek ve dünyanın en yüksek binası olacak "Kraliyet Kulesi"nin 63 ayda tamamlanacağını açıkladı. Suudi yatırım şirketi Kingdom Holding Co'nun Başkanı Velid bin Talal, açıklamasında inşaat ruhsatının Şubat'ta alındığını ve projenin 63 ayda biteceğini bildirdi. Yaklaşık 1000 metrelik yüksekliğiyle Dubai'de inşa edilen dünyanın en yüksek kulesi Burc Halife'yi geride bırakacak Kraliyet Kulesi, Cidde'nin kuzeyinde yaklaşık 5,3 milyon metrekare alana inşa edilecek Kraliyet Şehri'nin ilk aşaması ve merkezi olacak.

    Suudi Arabistan'ın önde gelen firmalarından Bin Ladin Group'un da 1,5 milyar Suudi Riyali karşılığında (395 milyon dolar) projeye yüzde 16,63'lük hisseyle ortak olduğu belirtildi. Kraliyet Kulesi ile ilgili olarak Bin Ladin Group ile 4,6 milyar Suudi Riyali (1,2 milyar dolar) karşılığında anlaşma imzalanırken, Kraliyet Şehri'nin toplam maliyetinin ise 20 milyar dolar düzeyinde olacağı tahmin ediliyor.

Milliyet

Yavuz Karaman

  

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İdo Tatlıses, evine yatak arıyor!
06.03.2015 09:12
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo Tatlıses, önceki gün AVM turundaydı.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Ali Ağaoğlu, doğum gününü Moskova’da kutladı!
06.03.2015 09:06
Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, yeni yaşına Moskova'da girdi.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000