Varyant Evleri Karşıyaka'da 523 bin TL'ye 4+1!

Varyant Evleri Karşıyaka'da 523 bin TL'ye 4+1! 132 konuttan oluşan Varyant Karşıyaka'nın sosyal donatıları arasında otopark alanları, çocuk oyun alanları, squash, fitness center, yüzme havuzu, tenis kortu sıralanıyor
24.04.2013 - 14:08
Yazı Boyutu

Adnan Kazmaoğlu imzasıyla tasarlanan Varyant Karşıyaka, Kumova İnşaat ve Kumko Yapı ortaklığında inşa ediliyor. Sekiz bloklu bir proje olan Varyant Karşıyaka'da bloklar 3 ila 18 kattan meydana geliyor. 

İzmir, Karşıyaka'da inşa edilen Varyant Karşıyaka'da konut satışları ve inşaatı başladı. Varyant Karşıyaka projesinde lansman fiyatları 30 Nisan'a kadar devam edecek. Varyant Karşıyaka Evleri'nde 2+1 daireler 342 bin lira ile 366 bin lira arasında, 3+1 daireler 454 bin lira ile 525 bin lira arasında, 4+1 daireler 523 bin lira ile 573 bin lira arasında farklılık gösteriyor. 

132 konuttan oluşan Varyant Karşıyaka'nın sosyal donatıları arasında otopark alanları, çocuk oyun alanları, squash, fitness center, yüzme havuzu, tenis kortu sıralanıyor.

Varyant Karşıyaka İletişim Bilgileri;

Web: http://www.varyantkarsiyaka.com/

Telefon: 0232 463 51 91

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Kumko Yapı
Proje Varyant Karşıyaka
Telefon 0232 325 32 32
Adres Varyant Karşıyaka Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000