Terra Ataşehir Kentart İnşaat fiyatları!

Terra Ataşehir Kentart İnşaat fiyatları! Terra Ataşehir Kentart İnşaat fiyatları 96 bin liradan başlıyor
06.06.2013 - 10:14
Yazı Boyutu

Terra Ataşehir Kentart İnşaat fiyatları 96 bin liradan başlıyor. 4 bin 100 metrekarelik arsa üzerinde inşa edilen projede daire sahibi olmak isteyenler yüzde 25 peşinat veriyor. Kalan miktar 50 ayda sıfır faizle tamamlanıyor.

19 bin metrekarelik satılabilir alana sahip olan Terra Ataşehir Evleri 40 milyon liralık yatırımla hayat buluyor. İnşaatı Ekim 2013 tarihinde başlayacak olan Terra Ataşehir Evleri'nde teslimlerin haziran 2015'te gerçekleştirilmesi planlanıyor.

27 bin metrekarelik inşaat alanına sahip olan Terra Ataşehir'de konut fiyatları 96 bin liradan başlıyor. Stüdyo, 1+1, 2+1, 3+1 ve penthouse dairelerden oluşan Terra Ataşehir projesi içerisinde ayrıca 3 bin 100 metrekarelik ticari alan yer almakta.

210 daireden meydana gelmekte olan Terra Ataşehir projesi İTÜ Mimarlık Fakültesi'nden Sinan Mert Şener tarafından tasarlandı.

Terra Ataşehir iletişim bilgileri

Web: http://www.kentart.com.tr/terra_atasehir/

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000