Seba Flora Evleri Levent'te 1 milyon 650 bin dolara!

Seba Flora Evleri Levent'te 1 milyon 650 bin dolara! Ortaköy vadisine hakim bir alanda konumlanan Seba Flora'nın arsa alanı 15 bin 12 metrekare. Yeşile yapılan geniş terkler içerisinde yer alan projenin yapım malzemelerinde de bu uyuma dikkat edildi, ahşap malzeme ile kaplanan cepheleriyle, bir bütünlük sağlandı
17.09.2012 - 13:18
Yazı Boyutu

 

"Doğal olarak şehirli" sloganıyla lanse edilen Seba Flora, Levent'te hayata geçirildi. Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Seba Flora, 64 konuttan meydana geliyor. 8 blok halinde yükselen Seba Flora'da her blokta 2 çatı, 2 bahçe dubleks ve 4 normal daire yer alıyor.
 
Seba Flora'da satışa süren dublekslerin fiyatları 1 milyon 650 bin dolar olarak belirlendi. Kapalı spor salonu, kapalı havuz, açık havuz ve kapalı otoparkın bulunduğu Seba Flora, 7 gün 24 saat güvenlik mevcut.
 
Ortaköy vadisine hakim bir alanda konumlanan Seba Flora'nın arsa alanı 15 bin 12 metrekare. Yeşile yapılan geniş terkler içerisinde yer alan projenin yapım malzemelerinde de bu uyuma dikkat edildi, ahşap malzeme ile kaplanan cepheleriyle, bir bütünlük oluşturuldu.
 
Seba İnşaat projesi olan Seba Flora'da 24 saat kameralar ile merkezi güvenlik kontrolü yapılıyor. Deprem güvenlik sisteminin monte edildiği Seba Flora'da dijital interkom sistemi ve daire içlerinde görüntülü ve sesli kapı telefonu sayesinde blok girişini görüntüleme olanağı ve tüm dairelerden güvenliği arayabilme, gerektiğinde güvenlik tarafından aranabilme olanağı sağlanıyor.
 
Seba Flora İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.sebaflora.com.tr/
Telefon: 0530 762 52 02
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000