Pusula İnşaat Esenyurt projeleri ne aşamada?

Pusula İnşaat Esenyurt projeleri ne aşamada? Pusula İnşaat'ın hayata geçirdiği 4 proje Rüya Konakları, Rüya Yaşam Evleri, Rüya Nefes Residence ve Arena Residence projelerinin tamamı Esenyurt-Beylikdüzü aksında inşa ediliyor
17.09.2012 - 13:59
Yazı Boyutu

Pusula İnşaat'ın hayata geçirdiği 4 proje Rüya Konakları, Rüya Yaşam Evleri, Rüya Nefes Residence ve Arena Residence projelerinin tamamı Esenyurt-Beylikdüzü aksında inşa ediliyor. 
 
Henüz teslimlerine başlanmayan projelerden;
 
Arena Residence'ın yapımına 1 ay önce başlandığı belirtilirken projenin 4. katta olduğu söylendi. Arena Residence projesinin 2013 Kasım'da tamamlanması hedefleniyor. Arena Residence'ta 36 metrekare stüdyoların fiyatları 80 bin TL'den, 1+1'lerin fiyatları ise 131 bin TL'den başlıyor.
 
Rüya Yaşam Evleri'nin temeli 4 ay önce atıldı. Yaşamın 1 yıl sonra başlanması beklenen Rüya Yaşam Evleri'nde 39 metrekare stüdyo konutların fiyatları 83 bin TL'den, 54 metrekare 1+1 konutların fiyatları ise 117 bin TL'den başlangıç gösteriyor.
 
Nefes Residence projesinin yapımına 5 ay önce başlandı. Nisan 2013'de teslimlerin yapılacağı Nefes Residence'ta 38 metrekare stüdyolar 64 bin 500 liradan, 54 metrekare 1+1'ler ise 99 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.
 
Pusula İnşaat İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.pusulainsaat.com.tr
Telefon: 0212 854 11 00
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000