Mai Residence Kartal fiyatları!

Mai Residence Kartal fiyatları! Fer Yapı’nın Kartal’da inşa ettiği Mai Residence projesinde satışlar yoğun bir tempoda devam ediyor
06.03.2013 - 16:36
Yazı Boyutu

 

Fer Yapı'nın Kartal'da inşa ettiği Mai Residence projesinde satışlar yoğun bir tempoda devam ediyor. Mai Residence Kartal fiyatları 270 bin liradan başlıyor. 2014 yılının Aralık ayında tamamlanacak olan Mai Residence Kartal'da 1+1 ile 3+1 arasında değişen konut seçenekleri mevcut.

28 ve 14 katlı iki bloğun yer aldığı Mai Residence projesinde deniz manzaralı daireler mevcut. 449 konutluk bir proje olan Fer Yapı Mai Residence projesinde yüzde 1 KDV ile satışlar sürüyor. Arsa alanı 20 bin metrekare olan ve Tago Mimarlık tarafından tasarlanan Mai Residence içerisinde birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor.

Mai Residence Kartal fiyatları

1+1 daireler 270 bin lira ile 320 bin lira arasında

2+1 daireler 280 bin lira ile 460 bin lira arasında

3+1 daireler 450 bin lira ile 780 bin lira arasında

Mai Residence içersinde sunulan hizmetler arasında yüzme havuzu, çok amaçlı spor sahası, depo alanları, zemin cafe ve mağazalar, back-up ve concierge hizmetleri, oda servisi, sinema odası, mini müzik stüdyosu, masa tenisi, langırt, bilardo ve her katta kat bahçesi mevcut. Ofisler için ise; her katta kat bahçeleri, çatı katında fitness salonu, lobi, çatı katında çok amaçlı salon ve çatı katında VIP lounge gibi seçenekler bulunuyor.

Mai Residence iletişim bilgileri

Web: www.mairesidence.com

Telefon: 444 9 337

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Fer Yapı
Proje Mai Residence
Telefon 444 9 337
Adres Mai Residence Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000