Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL!

Kristalpark Balıkesir'de ön satışa çıktı! 57 bin TL! Karesi İnşaat tarafından Balıkesir’de hayata geçirilen Kristalpark projesinde fiyatlar 57 bin liradan başlıyor
25.05.2011 - 16:22
Yazı Boyutu

Karesi İnşaat tarafından Balıkesir'de hayata geçirilen Kristalpark ön satışa çıktı. Kristalpark projesi toplam 410 konuttan oluşuyor.  

63 metrekare ile 153 metrekare arasında 1+1'den 3+1'e kadar farklı tiplerde konutlardan oluşan Kristalpark'ta 57 bin liradan başlayan daire fiyatları 184 bin liraya kadar çıkıyor. Kristalpark projesinde 25 bin lira peşinatla daire sahibi olunabiliyor.

Arazinin yüzde 75'inin yeşil alanlara ayrıldığı Kristalpark projesinde basketbol ve voleybol sahası, yürüyüş alanları, kontrollü site girişleri ve otoparklar bulunuyor.  

Şehir merkezine yürüyüş mesafesinde bulunan Kristalpark evleri, şehrin yüksek bir yerinde olduğundan bazı bloklardan Balıkesir panoraması görülecek.

Kristalpark iletişim bilgileri

Web: http://www.kristalpark.com/

E-posta: info@karesiinsaat.com.tr

Tel:  0266 243 29 96 - 0266 243 39 97

GSM : 0549 870 38 43 - 0549 870 38 44 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000