Koza Koru Çamlıca evleri bugün satışa çıkıyor!

Koza Koru Çamlıca evleri bugün satışa çıkıyor! Garanti Koza’nın Anadolu yakasında inşa edeceği yeni projesi Koza Koru Çamlıca projesi bugün satışa çıkıyor
08.11.2010 - 08:16
Yazı Boyutu

 

 1948 yılından beri yurt içi ve yurt dışında üstlendiği projelerde adından sıkça söz ettiren Garanti Koza İstanbul'da inşa edeceği yeni projesi Koza Koru Çamlıca projesini satışa sunuyor.

İstanbul'un önemli yerlerinden Büyük Çamlıca Tepesi'nde inşa edilecek Koza Koru Çamlıca projesi bugün satışa çıkacak.

Saydam evler konseptiyle dikkat çeken, yüksek standartlı konut projesi Koza Koru Çamlıca'nın tasarımını ünlü mimarlık ofisi Tabanlıoğlu üstleniyor. Büyük Çamlıca'nın değerine değer katacağımıza inandığımız proje, geleneksel ve çağdaş Türk mimarisinin sentezinden oluşuyor. Yeşillikler içinde, ultra lüks konut projesi Koza Koru Çamlıca; tamamı ile saydam cepheleri ve yüksek tavanları ile ferah bir yaşam alanı sunuyor.

2010 yılı sonunda inşaasına başlanacak Koza Koru Çamlıca projesinin tanıtım toplantısında Garanti Koza Yönetim Kurulu Başkanı Şükrü İlkel, Garanti Koza Yönetim Kurulu Başkan Vekili Dr. Murat Binark, Garanti Koza Yönetim Kurulu Üyesi Serhan Baykal, Garanti Koza Pazarlama Sorumlusu Coşkun Erginer ve Mimar Murat Tabanlıoğlu da yer alacak.

 

Koza Koru Çamlıca iletişim bilgileri

Web: www.garantikoza.com.tr

Tel: 0212 467 22 22

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000