Kiptaş Vaditepe için geri sayım başladı!

Kiptaş Vaditepe için geri sayım başladı! Kiptaş'ın merakla beklenen projesi Vaditepe, önümüzdeki günlerde satışa çıkacak
05.10.2013 - 16:27
Yazı Boyutu

Bugüne kadar Finanskent, Nish Adalar, The İstanbul Veliefendi, Fuaye Süreyyapaşa, Viaport Venezia gibi ses getiren projelere imza atan Kiptaş, dev bir projeyle geliyor.

Bahçeşehir'de 384 bin metrekarelik alanda inşa edilecek olan Vaditepe projesinde 4 bin konut yer alacak. Bahçeşehir Vaditepe'de daireler 1+1, 2+1, 3+1, 4+1 ve 5+1 olarak tasarlandı. 

250 bin metrekarelik bölümü yeşil alanlara ayrılan Kiptaş Vaditepe projesinde 25 bin metrekarelik ticari alanlar bulunuyor. Adeta bir şehir gibi tasarlanan Vaditepe'de okul, kreş, cami, sağlık birimleri yer alacak. 

2 milyon metrekarelik vadiye komşu konumda yükselen Vaditepe Bahçeşehir projesi TEM'e 1 kilometre mesafede bulunuyor. Vaditepe projesi geniş yeşil alanları, su alanları ve sosyal alanlarıyla ev sahiplerinin her türlü ihtiyacına cevap verecek.

Kiptaş, Vaditepe Bahçeşehir için yakında ön talep toplamaya başlayacak. Projenin detaylı bilgilerine ilerleyen günlerde www.vaditepebahcesehir.com adresinden ulaşılabilecek. 

Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap
Telefon 0212 428 88 00
Adres Vaditepe Bahçeşehir 2. Etap Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000