Kaşmir Göl Evleri projesi teslim tarihi!

Kaşmir Göl Evleri projesi teslim tarihi! 2014 yılının Kasım ayında teslim edilecek olan Kaşmir Göl Evleri projesinde fiyatlar 290 bin liradan başlangıç gösteriyor. 14 blokta 1438 daireden meydana gelen proje yeşil alanlarıyla dikkat çekiyor.
01.03.2013 - 12:17
Yazı Boyutu

 

2014 yılının Kasım ayında teslim edilecek olan Kaşmir Göl Evleri projesinde fiyatlar 290 bin liradan başlangıç gösteriyor. 14 blokta 1438 daireden meydana gelen proje yeşil alanlarıyla dikkat çekiyor.

Ankara'nın en büyük konut projelerinden birisi olan Kaşmir Göl Evleri projesinde 2+1 daireler 290 bin lira ile 355 bin lira arasında, 3+1 daireler 300 bin lira ile 347 bin 500 lira arasında, 4+1 daireler 315 bin lira ile 425 bin lira arasında değişiyor. Proje içerisinde yer alan 5+1 ve 4+2 konut fiyatları 560 bin lira ile 620 bin lira arasında farklılık gösteriyor.

İşbank, Garanti Bankası, Kuvettürk ve Vakıfbank ile anlaşmalı olan Ankara Kaşmir göl Evleri'nde yüzde 25 peşinat veriliyor ve geriye kalan miktar 120 aya varan vadelerle tamamlanıyor. Proje kapsamında havuzdan otoparka, oyun alanlarından hobi alanlarına birçok sosyal aktivite seçeneği bulunuyor.

Kaşmir Göl Evleri iletişim bilgileri 

Web: http://www.kasmirgolevleri.com.tr

Telefon: 444 0 465

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Gülsan Holding
Proje Kaşmir Göl Evleri
Telefon 444 0 465
Adres Kaşmir Göl Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sel nedeniyle 7 bin kişi evsiz kaldı!
04.03.2015 10:01
Brezilyanın kuzeybatısındaki Acre eyaletinde şiddetli yağışın neden olduğu selde 7 bin kişi evsiz kaldığı belirtildi.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000