İzmir Soyak Blue Siesta satılık daire fiyatları!

İzmir Soyak Blue Siesta satılık daire fiyatları! Teslim tarihi Aralık 2014 olan Siesta Blue Evleri'nde daireler 116 bin lira seviyelerinden başlıyor.
23.09.2013 - 13:56
Yazı Boyutu

Fiyatların 116 bin 500 liradan başlayacağı Soyak Siesta Blue projesi İzmir Karşıyaka'da inşa ediliyor. Yatırım değeri 100 milyon lira olan Soyak Siesta Blue projesinde 1+1 ile 3+1 teraslı arası değişen konut seçenekleri yer almakta.

Daire teslimlerinin 2014 Aralık'ta başlayacağı Soyak Siesta Blue Konutları'nda tenis ve basketbol sahaları, yüzme havuzu, açık hava jakuzisi, masaj alanı, pilates, vitamin bar, fitness center ve sauna gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor.

Arsa alanı 13 bin metrekare olan Soyak Siesta Blue Evleri'nde 1+1 daireler 116 bin 500 liradan, 2+1 daireler 189 bin liradan, 3+1 daireler 260 bin liradan ve 3+1 teraslı daireler 414 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Welness konseptiyle inşa edilen Soyak Blue Evleri'nde 285 daire yer almakta. Yüzde 1 KDV ile satılan konutların bulunduğu Soyak Blue Siesta'da metro ve alışveriş merkezine yakın bir konumda yükseliyor.

Isı tasarrufu sağlayan camların kullanıldığı Soyak Siesta Blue'da özel peyzaj alanları da yer almakta. LEED Silver Sertifikası'na aday bir proje olan Soyak Siesta Blue  projesi kapsamında aidat bedeli metrekare başına 2 lira olarak belirlendi.

Soyak Siesta Blue iletişim bilgileri

Web: www.soyak.com.tr

Telefon: 444 0 795

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000