İnanlar İnşaat Zekeriyaköy’e 1 milyon liralık 36 villa yapacak!

İnanlar İnşaat Zekeriyaköy’e 1 milyon liralık 36 villa yapacak! İnanlar İnşaat, yeni projesi Terrace Doğa için Zekeriyaköy’ü seçti. Doğayla iç içe bir yaşamın vaat edildiği projede, 36 villa tasarlanıyor. Her villanın kendine özel bahçesinin bulunduğu projede yaşam alanlarının önü, ev sahiplerinin tercihine bağlı olarak göletlerle çevriliyor
26.09.2012 - 17:29
Yazı Boyutu

 

Mimari tasarımın Loft Mimarlık'a ait olduğu Terrace Doğa, 12 bin metrekare inşaat alanına sahip. Toplamda 36 villanın bulunduğu projede, büyüklükleri 203 ile 216 metrekare arasında değişen, 4 farklı tipte 10 adet tek ve 13 adet ikiz villa yer alıyor.
 
Banka kredisine uygun olup, sözleşmeli banka üzerinden 120 aya varan vadelerle konut kredisi kullandırılan projede konutların fiyatlar 1 milyon 75 bin ile 1 milyon 450 bin lira arasında değişiyor. Sosyal donatıları arasında açık yüzme havuzu, çocuk yüzme havuzu, güneşlenme terası, sauna, fitness center, oyun odası ve çok amaçlı salona yer verilen projenin teslim tarihi ise Ekim 2013 olarak planlanıyor.
 
Zekeriyaköy'ün son dönmede bir ulaşım kavşağı olduğunu belirten İnanlar İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Serdar İnan, “Artık Maslak'taki işimizden çıkma ile Zekeriyaköy'deki evimize gelme süresi nerede ise 10 dakikaya inmek üzere, ayrıca havaalanı ve 3. Köprü bağlantılarıyla değil, Anadolu'ya dünyanın her yerine ulaşmanın en kolay adresi Zekeriyaköy” dedi. 
 
Yeri: Zekeriyaköy
Yapımcı firma: İnanlar İnşaat
Teslim tarihi: Ekim 2013
Toplam konut sayısı: 36
Konut tipleri: Villa
Konut fiyatları: 1.075.000-1.450.000 TL
 
Yavuz Karaman/Milliyet

Firma İnanlar İnşaat
Proje Asl-ı Bahçe
Telefon 0216 475 17 47
Adres Asl-ı Bahçe Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000