Güneşli Corner, Keleş İnşaat ve Beyaz İnşaat'ın yeni projesi!

Güneşli Corner, Keleş İnşaat ve Beyaz İnşaat'ın yeni projesi! Önümüzdeki günlerde satışa çıkması planlanan Güneşli Corner, Beyaz İnşaat ve Keleş İnşaat tarafından hayata geçiriliyor
12.09.2012 - 12:45
Yazı Boyutu

Önümüzdeki günlerde satışa çıkması planlanan Güneşli Corner, Beyaz İnşaat ve Keleş İnşaat tarafından hayata geçiriliyor. Güneşli'de hayata geçirilecek olan projenin satış ofisi tamamlandı. Ruhsat aşamasında olan Güneşli Corner, 2 bloktan meydana geliyor. 

Satış ofisi, örnek daire dekorasyonu ve blok girişleri iç mimarisi Gönye Proje Tasarım imzasını taşıyan Güneşli Corner'da bloklar zemin+16 katlı yükseliyor. 200 konutluk bir proje olan Güneşli Corner'da 1+1, 2+1 ve 3+1 olmak üzere 3 tip konut seçenekleri mevcut.  
 
 
14 dönüm arsa alanına sahip olan Güneşli Corner'da bloklar altında 4 kat yeraltı otoparkı yer alıyor. 2 yıl sonra tamamlanması hedeflenen Güneşli Corner içerisinde Türk hamamı, açık yüzme havuzu, kapalı yüzme havuzu, fitness center ve sauna bulunuyor.
 
Güneşli Corner'ın zemin kısmında tüm ihtiyaçları karşılamak amacıyla dükkanlar yer alıyor. İnşaat alanı yaklaşık 40 bin metrekare olarak belirlenen Güneşli Corner'da geniş yeşil alanlar, koşu ve yürüyüş parkurları tasarlandı.
 
Güneşli Corner İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.keles.com.tr/
http://www.beyazinsaat.com/
Telefon: 0212 662 42 36
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Osmaniye’de 3 arsa satışa çıktı!
02.03.2015 10:16
Osmaniye İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, Adnan Menderes ve Yeşiltepe Mahallesi’nde yer alan gayrimenkulleri satışa çıkardığını duyurdu.
Havalimanlarındaki ‘yer hizmeti zammı’ tepki çekti
02.03.2015 09:48
Sudan havalimanlarında yer hizmeti zammı ülkeye sefer yapan yabancı havayolları şirketlerinin tepkisini çekti.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000