Fiyapı'dan Fitower Beylikdüzü'ndde 85 bin liraya akıllı ev!

Fiyapı'dan Fitower Beylikdüzü'ndde 85 bin liraya akıllı ev! Fi-Yapı’nın Beylikdüzü'de inşa ettiği FiTower projesinde konut fiyatları 85 bin liradan başlıyor, 285 bin liraya kadar çıkıyor
26.01.2011 - 11:53
Yazı Boyutu

Fi-Yapı'nın Beylikdüzü'de inşa ettiği Fi-Tower projesinde normal bloklarda 60 metrekarelik 1+1 daireler 85 bin liradan, 110 metrekarelik 2+1 daireler 145-155 bin liradan, 220 metrekarelik 4+1 daireler de 255-285 bin liradan satılıyor. Fi-Tower Beylikdüzü projesinde kulelerde ye alan 50 metrekarelik stüdyo daireler ise 85 bin lira, 75 metrekarelik 1+1 daireler 115 bin lira, 85 metrekarelik 1+1 daireler 125 bin lira, 2+1 110 metrekarelik daireler de 155 bin liradan satılıyor.

Fi-Tower Beylikdüzü'nde açık yüzme havuzu, açık ve kapalı otopark, çocuk parkı ve kreş, spor merkezi, Türk hamamı- sauna, Tenis kortu- Squash, basketbol ve voleybol sahaları, masa oyunları, botanik bahçe, kablosuz internet, amfi tiyatro, 24 saat güvenlik elemanı, kameralı güvenlik sistemi var. Fi-Side'da olduğu gibi bu projedede  ‘Akıllı Yaşam Sistemi ' uygulanıyor. Bu projede doktora gitmeden doktorla canlı bağlantı kurma imkanı var. Uzaktan alışveriş ve uzaktan eğitim gibi sistemleri de var.

 

Fi-Tower evleri iletişim bilgileri
Web: www.fiyapi.com
E-posta: info@fiyapi.com
Tel: 0212 689 00 90

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000