Eroğlu Florya Ekşinar Evleri’nde fiyatlar ne durumda?

Eroğlu Florya Ekşinar Evleri’nde fiyatlar ne durumda? Eroğlu Gayrimenkul’ün imzasını taşıyan Ekşinar Konakları’nda 1+1 daireler 519 bin liradan başlıyor
08.02.2013 - 11:43
Yazı Boyutu

 

Eroğlu Gayrimenkul'ün imzasını taşıyan Ekşinar Konakları'nda 1+1 daireler 519 bin liradan başlıyor. 36 ay sıfır faizli ödeme seçeneklerinin de sunulduğu proje kapsamında 230 daire bulunuyor. 8 katlı 5 blok şeklinde inşa edilen Ekşinar Konakları'nda teslimler Haziran 2013'te gerçekleşecek.

1+1 ile 7+2 arası değişiklik gösteren dairelerin yer aldığı Ekşinar Evleri'nde daireler 76 metrekare ile 598 metrekare arası tasarlandı. 21 bin 337 metrekare arsa üzerinde inşa edilen Florya Ekşinar Konakları'nda inşaat alanı 93 bin 796 metrekare, sosyal tesis alanı ise 7 bin metrekare olarak belirlendi.

Eroğlu Ekşinar projesinde 1+1 daireler 519 bin liradan, 2+1 daireler 598 bin liradan ve 3+1 daireler 1 milyon 215 bin liradan başlangıç gösteriyor.

Ekşinar Konakları İletişim Bilgileri

Web: http://www.floryaeksinarkonaklari.com/

Telefon: 444 37 97

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000