Ege Yıldızı Didim satılık ev fiyatları!

Ege Yıldızı Didim satılık ev fiyatları! Ege Yıldızı Didim fiyatları 41 bin eurodan başlıyor. 116 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Ege Yıldızı Didim projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor
07.10.2013 - 11:11
Yazı Boyutu

Ege Yıldızı Didim fiyatları 41 bin eurodan başlıyor. 116 bin metrekare arsa üzerinde inşa edilen Ege Yıldızı Didim projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Satış ve pazarlamasını Vitrin Gayrimenkul Pazarlama'nın yaptığı Ege Yıldızı projesinde daire almak isteyenlere cazip indirim fırsatları sunuluyor.

3-4-5 kat şeklinde tasarlanan 45 bloğun yer aldığı Ege Yıldızı Akbük projesi satışa çıktığı ilk günden itibaren yüzde 31 prim yaptı. 350 metrelik plaj ve iskeleye sahip olan Ege Yıldızı projesi HSM İnşaat imzası taşıyor.

Cazip ödeme seçeneklerinin sunulduğu Ege Yıldızı Didim projesi Akbük Koyu'nda inşa ediliyor. Bölgenin en büyük konut projeleri arasında yer alan Ege Yıldızı projesi konumu, mimarisi ve sunduğu imkanlarla dikkat çekiyor. Projede 7 farklı havuz seçeneği bulunuyor.

Ege Yıldızı İletişim Bilgileri;

Web: http://egeyildizi.com/

Telefon: 0212 579 89 99

Merkez Satış Ofisi: Cumhuriyet Cd. Villa Huzur No.2/2 Şenlikköy-Florya / İstanbul

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Firma HSM İnşaat
Proje Ege Yıldızı
Telefon 0256 813 17 18
Adres Ege Yıldızı Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000