Beylikdüzü Kale Kent fiyat listesi!

Beylikdüzü Kale Kent fiyat listesi! Beylikdüzü Kale Kent fiyat listesi 119 bin liradan başlıyor
16.09.2013 - 11:52
Yazı Boyutu

Beylikdüzü Kale Kent fiyat listesi 119 bin liradan başlıyor. Gül İnşaat, Liv Yapı ve 3S Kale ortaklığında inşa edilen Kale Kent Beylikdüzü projesinde 1471 dairenin yanı sıra 32 ticari birim bulunuyor.

Banka kredili ve peşin ödemelere yüzde 10 indirimin uygulandığı Kale Kent Beylikdüzü projesinde yaşam 2015 yılının Aralık ayında başlayacak. Projede farklı ödeme seçeneğine göre yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı 36 ayda sıfır faizle tamamlama fırsatı da sunuluyor.

73 bin metrekarelik dev bir yeşil alana sahip olan Kale Kent Beylikdüzü projesi içerisinde stüdyo daireler 119 bin lira ile 142 bin lira arasında, 1+1 daireler 156 bin lira ile 209 bin lira arasında, 2+1 daireler 259 bin lira ile 387 bin lira arasında, 3+1 daireler 378 bin lira ile 479 bin lira arasında, 4+1 daireler 556 bin lira ile 629 bin lira arasında farklılık gösteriyor.

Beylikdüzü Kale Kent projesi kapsamında otopark, yeşil alanlar, spor alanları, yüzme havuzu, sauna, çocuk oyun alanları gibi birçok sosyal aktivite alanı bulunuyor.

Kale Kent Beylikdüzü örnek daire fotoğrafları için tıklayın!

Kalekent İletişim Bilgileri;

Web: http://kalekent.com.tr

Telefon: 444 38 07

Uğurcan TOKAY/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000