Bayrampaşa City Line’da metrekaresi 2 bin 750 liraya!

Bayrampaşa City Line’da metrekaresi 2 bin 750 liraya! Semerkand Yapı’nın Bayrampaşa bölgesinde konumlandırdığı City Line projesinde satışlar tüm hızıyla sürüyor
16.02.2013 - 11:41
Yazı Boyutu

 

Semerkand Yapı'nın Bayrampaşa bölgesinde konumlandırdığı City Line projesinde satışlar tüm hızıyla sürüyor. 2014 yılının Mart ayında teslim edilecek olan projede metrekare birim fiyatları 2 bin 750 liradan başlangıç gösteriyor.

Yüzde 1 KDV avantajı ile konut satışlarının sürdüğü City Line Bayrampaşa projesinde daireler 110 metrekare ile 178 metrekare arası tasarlandı. İçerisinde dairelerin yanı sıra 11 adet mağaza seçeneğini de barındıran proje konum olarak Taksim'e 11 kilometre, havaalanına 10 kilometre, E5'e 3 kilometre, TEM'e 3 kilometre, otogara 500 metre, metroya 300 metre, İstanbul Forum'a 300 metre, Bayrampaşa İKEA'ya 300 metre mesafede inşa ediliyor.

3 bin 500 metrekarelik arsa üzerinde inşa edilen City Line Bayrampaşa'da toplam 35 daire yer alıyor. 2 oda 1 salon konutların 353 bin 700 liradan, 3 oda 1 salon konutların ise 463 bin 200 liradan başladığı projede 120 aya varan vadelerle konut sahibi olmak mümkün.

12 bin 500 metrekarelik inşaat alanına sahip olan City Line Bayrampaşa'da açık ve kapalı otopark seçenekleri de yer alıyor.

Semerkand City Line iletişim bilgileri

Web: www.semerkandyapi.com

Telefon: 444 1 402

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000