Batı Şehir Ege Yapı güncel fiyat listesi!

Batı Şehir Ege Yapı güncel fiyat listesi! EgeYpaı Group, Emlak Konut GYO ve TOKİ ortaklığında hayata geçirilen Batı Şehir projesinde fiyatlar 188 bin liradan başlangıç gösteriyor
06.02.2013 - 14:44
Yazı Boyutu

 

EgeYpaı Group, Emlak Konut GYO ve TOKİ ortaklığında hayata geçirilen Batı Şehir projesinde fiyatlar 188 bin liradan başlangıç gösteriyor. 800 milyon liralık yatırım değerine sahip olan projede yüzde 1 peşinat ve yüzde 1 KDV seçeneğiyle daire sahibi olma fırsatı sunuluyor.

165 bin metrekarelik arsa üzerine inşa edilen Batışehir projesinde 100 bin metrekarelik yeşil alan bulunuyor. 14 farklı tipte 3 bin 250 dairenin yer aldığı projede fiyatlar şöyle;

46 metrekare ile 129 metrekare arası stüdyolar 188 bin TL ile 350 bin TL

 73 metrekare ile 111 metrekare arası 1+1'ler 280 bin TL ile 446 bin TL

144 metrekare ile 233 metrekare arası 3+1'ler 500 bin TL ile 782 bin TL

198 metrekare ile 222 metrekare arası 4+1'ler 759 bin TL ile 894 bin TL arasında

Bağcılar bölgesinde hayata geçirilen Batışehir projesi kapsamında birçok sosyal aktivite alanı bir arada sunuluyor.

Batışehir İletişim Bilgileri

Web: http://www.batisehir.com

Telefon: 444 5 343

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000