Barbaros İnci Evleri nerede?

Barbaros İnci Evleri nerede? Gaziosmanpaşa Küçükköy bölgesinde inşa edilen Barbaros İnci Evleri projesi 17 katlı tek blokta 84 konuttan meydana geliyor
28.01.2013 - 10:06
Yazı Boyutu

 

Daha önce Keçesuyu Evleri projesini hayata geçiren Seçkinler İnşaat tarafından yapılan Barbaros İnci Evleri projesi Gaziosmanpaşa Küçükköy'de yükseliyor. 84 konuttan meydana gelen İnci Evleri projesi 17 katlı tek bloktan meydana geliyor.
 
4 bin metrekarelik yeşil alanı bulunan İnci Evleri projesinde 2+1 ve 3+1 daireler yer alıyor. Projedeki 2+1'ler 92 ila 100 metrekare, 3+1'ler 135 metrekare olarak tasarlandı. Kapalı otoparkın bulunduğu İnci Evleri projesinde yüzme havuzu, fitness merkezi, 7/24 güvenlik, çocuk oyun grupları ve oyun sahaları yer alıyor.
 
Barbaros İnci Evleri, Gaziosmanpaşa Küçükköy'de inşa ediliyor. Küçükköy meydanına çok yakın olan İnci Evleri projesi Barbaros Hayrettin Paşa Mahallesi sınırlarında bulunuyor. İnci Evleri, Küçükköy Stadı'nın hemen çaprazında, Mustafa Gümüş İlköğretim Okulu'nun karşında yükseliyor. 
 
Seçkinler İnci Evleri İletişim Bilgileri;
 
 
Telefon: 0212 615 66 66
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
 

Firma Seçkinler İnşaat
Proje Seçkinler İnci Evleri
Telefon 0212 615 66 66
Adres Seçkinler İnci Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000