Bahçetepe satılık daire fiyatları! 450 bin TL'ye 4+1!

Bahçetepe satılık daire fiyatları! 450 bin TL'ye 4+1! Bahçetepe Kuleler bölümünde bulunan 1+1 ve 2+1 konutların fiyatları ise şöyle; 62 ila 67 metrekare 1+1'ler 160 bin lira ile 250 bin lira arasında değişirken 100 metrekare 2+1'ler 240 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta
19.08.2013 - 16:22
Yazı Boyutu

Ekim 2014'te konut teslimlerinin başlayacağı Bahçetepe İstanbul, Başakşehir'de yükseliyor. Makro İnşaat ve Akyapı ortaklığında inşa edilen Bahçetepe İstanbul'da Türk hamamı, Fin hamamı, fitness center, açık ve kapalı spor alanları, bay ve bayan kuaför, food court, kuru temizleme, voleybol sahası ve mini futbol sahası sıralanıyor. 

16 blok halinde inşa edilen Bahçetepe İstanbul'da 3 oda 1 salon konutlar 340 bin liradan, 4 oda 1 salon konutlar ise 450 bin liradan başlangıç gösteriyor. 

Bahçetepe Kuleler bölümünde bulunan 1+1 ve 2+1 konutların fiyatları ise şöyle; 62 ila 67 metrekare 1+1'ler 160 bin lira ile 250 bin lira arasında değişirken 100 metrekare 2+1'ler 240 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta. 

1.476 konutluk bir proje olan Bahçetepe İstanbul'da konutların çoğunluğu satıldı. Yüzde 100 kesintisiz enerjisiyle dikkat çeken Bahçetepe İstanbul'da kapalı otopark mevcut.

Bahçetepe İletişim Bilgileri;

Web: http://www.bahcetepeistanbul.com

Telefon: 444 61 71

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Makro İnşaat
Proje Bahçetepe İstanbul
Telefon 444 61 71
Adres Bahçetepe İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000