Avrupa Konutları TEM 2 satılık daire fiyatları!

Avrupa Konutları TEM 2 satılık daire fiyatları! Artaş İnşaat imzası taşıyan Avrupa Konutları Tem 2'de fiyatlar 343 bin liradan başlıyor
26.09.2013 - 10:25
Yazı Boyutu

Avrupa Konutları'nın yeni projesi TEM 2 Evleri'nde fiyatlar 343 bin liradan başlıyor. İçerisinde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 daire seçeneklerinin yer aldığı projede yüzde 25 peşinat verip kalan miktarı banka kredisiyle tamamlama fırsatı sunuluyor.

414 konuttan meydana gelmekte olan Avrupa Konutları TEM 2 projesinde yaşam 2015 yılının nisan ayında başlayacak.

Avrupa Konutları Tem 2 fiyat listesi

72 metrekarelik 1+1'ler 343 bin lira ile 377 bin lira arasında

123 metrekarelik 2+1'ler 523 bin lira ile 595 bin lira arasında

149-150 metrekarelik 3+1'ler 598 bin lira ile 765 bin lira arasında

181-196 metrekarelik 4+1'ler 777 bin lira ile 893 bin lira arasında

Avrupa Konutları Tem 2 projesinde daire almak isteyenler banka kredisi kullanabiliyor. Akbank, Garanti Mortgage ve İş Bankası ile anlaşması bulunan Avrupa Konutları Tem 2 Evleri'nde otopark, sosyal alanlar, yeşil alanlar, fitness center, havuz, güvenlik ve mağazalar gibi birçok seçenek yer alıyor.

Tem 2 Avrupa Konutları foto galerisi yayında!

Avrupa Konutları TEM 2 iletişim bilgileri

Web: http://www.avrupakonutlaritem2.com/

Telefon: 444 0 380

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Artaş İnşaat
Proje Avrupa Konutları TEM 2
Telefon 444 0 380
Adres Avrupa Konutları TEM 2 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000