Ankara Güney Park için ön talep topluyor

Ankara Güney Park için ön talep topluyor Sinpaş’ın kısa sürede satışa çıkacak projesi Güneypark’ın ön talep toplama süreci başladı
22.03.2012 - 14:53
Yazı Boyutu

Sinpaş'ın kısa sürede satışa çıkacak projesi Güney Park'ın ön talep toplama süreci başladı.

Sinpaş, tarihinin en büyük projesi olarak nitelendirdiği Güney Park'ın ayrıntılarını 28 Mart'ta açıklayacak.

Güney Park projesi, Ankara Çankaya Oran'da, milletvekili lojmanlarının karşısında, TRT'nin arka kısmında inşa edilecek. Projenin kurulacağı alanın büyüklüğü 1 milyon 800 bin metrekareyi buluyor.

Güney Park projesi Ankara Büyükşehir Belediyesi ile kat karşılığı yapılan Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projelerinden biri olacak.

Güney Park projesi 1,5 milyar dolarlık yatırımla hayata geçirilecek. Projenin satış değerinin 3 milyar TL'yi bulması öngörülüyor.

Sinpaş Yapı Endüstri ve Tic. A.Ş ve Ankara Büyükşehir Belediyesi ile imzalanan protokol çerçevesinde hayata geçirilecek olan Proje kapsamında 1.000 Adet Villa, 500 Teras ev, 24 ile 36 katlı yüksek bloklardan oluşan 4.500 çok katlı konut olmak üzere Toplam 6.000 konut yapılacak.

Firma Sinpaş Yapı
Proje Sinpaş Altın Oran Çankaya
Telefon 444 19 74
Adres Sinpaş Altın Oran Çankaya Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000