Zeytinburnu Sahil Park Evleri satılık konut fiyatları!

Zeytinburnu Sahil Park Evleri satılık konut fiyatları! Sahilpark Veliefendi, YDA Group imzasıyla Zeytinburnu'nda yer alıyor. Her daireye 1 araçlık otopark alanının tahsis edildiği Sahilpark Veliefendi'de satılık 2+1 dairelerin fiyatları 420 bin liradan başlayarak, 430 bin liraya kadar yükseliyor
22.02.2013 - 17:07
Yazı Boyutu

 

Güvenlik sistemleri ile donatılan Sahilpark Veliefendi'de daire içlerine bağlantılı interkom sistemi, yeşil alanlar için otomatik kontrollü bahçe sulama sistemi, tüm ortak alanlara jeneratörlerle kesintisiz enerji imkanı kuruldu. 
 
Sahilpark Veliefendi, YDA Group imzasıyla Zeytinburnu'nda yer alıyor. Her daireye 1 araçlık otopark alanının tahsis edildiği Sahilpark Veliefendi'de satılık 2+1 dairelerin fiyatları 420 bin liradan başlayarak, 430 bin liraya kadar yükseliyor. Projedeki 3+1 dairelerin minimum fiyatı 530 bin TL, maksimum fiyatı ise 540 bin TL olarak belirlendi.
 
10 blokta 600 konuttan meydana gelen Sahilpark Veliefendi içerisinde; yürüyüş yolları, engelliler için rampalar, uydu sistemi, kablolu yayın ve internet bağlantısı, spor alanları ve daha bir çok sosyal olanak sıralanıyor.
 
Sahilpark Veliefendi İletişim Bilgileri;
 
Web: http://www.sahilpark.com/iletisim.php
Telefon: 0212 558 13 13
 
Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000