Zephyros fiyat listesi

Zephyros fiyat listesi Dtrk tarafından hayata geçirilen Gökçeada'nın ilk konut projesi Zephyros (Batı Rüzgarları)'da yer alan daireler 57 bin 500 liradan başlayan fiyatlarla alıcılarını bekliyor.
21.12.2011 - 18:34
Yazı Boyutu

41 konuttan oluşan Zephyros projesi değerli taşların adlarını taşıyan bölümlerden oluşuyor. Aquamarin, elmas, kuvars, lal, sapphire, yakut, yeşim ve zümrüt adı verilen bloklardan oluşan projede 1+1, 2+1 ve 2+1 dubleks ve kişiye özel tasarlanacak 3+1 daire tiplerinde konutlar bulunuyor.

FİYAT LİSTESİ

Projede yer alan dairelerden; 47 ile 62 metrekarelik 1+1'ler 57 bin 500 lira ile 73 bin liradan, 64 ile 81 metrekarelik 2+1'ler 79 bin lira ile 99 bin liradan ve 81 ile 117 metrekarelik 2+1 dubleks daireler ise 97 bin lira ile 140 bin liradan satılmakta.

Zephyros projesinde 30 Aralık'a kadar geçerli olan lansman fiyatlarına Ocak ayı itibariyle zam gelecek.

TESLİM TARİHİ

2012 yılının Aralık ayında konut teslimlerinin yapılacağı Zephyros projesinin sosyal olanakları arasında; geniş bahçeler, çocuk oyun parkı, dinlenme alanları, yürüyüş yolları, peyzaj alanları, otoparklar ve seyir terasları yer almakta.

Zephyros İletişim Bilgileri

Web adresi: www.adasenicagiriyor.com

Mail: info@adasenicagiriyor.com

Telefon : 0 286 214 27 79

Faks : 0 286 214 2809

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
İlkbahar erken mi geldi?
02.03.2015 11:10
Mart ayına kış mevsim sürerken Henüz ilkbahar birkaç ay olmasına rağmen erki ağaçları çiçek açması hereksi şaşkına çevirdi.
Polis Akademisi Alaturka'ya suç duyurusu!
02.03.2015 11:01
Emniyet Genel Müdürlüğü, Polis Akademisi Alaturka filmi hakkında suç duyurusunda bulundu.
Osmaniye’de 3 arsa satışa çıktı!
02.03.2015 10:16
Osmaniye İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, Adnan Menderes ve Yeşiltepe Mahallesi’nde yer alan gayrimenkulleri satışa çıkardığını duyurdu.
Havalimanlarındaki ‘yer hizmeti zammı’ tepki çekti
02.03.2015 09:48
Sudan havalimanlarında yer hizmeti zammı ülkeye sefer yapan yabancı havayolları şirketlerinin tepkisini çekti.
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kurtköy Paragon ile oturduğunuz yerden kazanın!
01.03.2015 14:25
Küçükçalık İnşaat, Anadolu Yakası’nın son dönemde hızla parlayan bölgesi Pendik’te yüksek yatırım getiren bir projeye imza attı.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000